بازرگانی خسروی تنها وارد کننده رسمی محصولات هانتر در ایران

جستجو کردن

فروش انواع تجهیزات و محصولات هانتر به صورت تخصصی

وبلاگ

آخرین مقالات سایت هانتر سل را بخوانید

کنترلر وای فای هانتر مدل X2

کنترلر وای فای هانتر مدل X2

کنترلر X2 هانتر یک وسیله کارآمد برای کنترل و مدیریت سیستم های آبیاری است. این کنترلر قابلیت اندازه گیری تا چهار، شش، هشت و چهارده کانال یا ایستگاه را دارد. این ویژگی بسیار مفید برای سیستم های آبیاری بزرگ است که نیاز به کنترل همزمان چندین نقطه دارند.

ادامه مطلب »
انواع آبپاش چمن هانتر

انواع آبپاش چمن هانتر

آبپاش ها ابزارهایی هستند که برای آبیاری زمین های چمن، گل و گیاهان و محصولات کشاورزی استفاده می‌شوند. این ابزارها انواع مختلفی دارند و براساس نوع پاشش آنها، به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. بلندبرد، میانبرد و کوتاهبرد از انواع آبپاش ها هستند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

ادامه مطلب »
آبپاش مخفی شونده هانتر

آبپاش مخفی شونده هانتر

آبپاش های مخفی شونده جزیی از انواع آبپاش ها هستند که در سیستم های آبیاری استفاده می شوند. این آبپاش ها به صورت تلسکوپی عمل می کنند و با افزایش فشار در خطوط لوله آبیاری از زمین بالا می آیند و پس از قطع فشار مجددا به داخل زمین برمی گردند.

ادامه مطلب »
آبپاش فضای سبز هانتر

آبپاش فضای سبز هانتر

آبپاش فضای سبز هانتر hunter یک سیستم آبیاری هوشمند برای فضاهای سبز است که با استفاده از فناوری های پیشرفته، بهبود کارایی و کارایی آبیاری را ارتقا می دهد. این سیستم به طور خاص برای استفاده در باغ ها، پارک ها، میدان ها و سایر فضاهای سبز تجاری و عمومی طراحی شده است.

ادامه مطلب »
سنسور باران هانتر Rain clik

سنسور باران هانتر Rain clik

ابتدا باید بدانیم که آب مهم‌ترین عامل برای رشد و توسعه گیاهان است. در زمینه کشاورزی و باغبانی، استفاده بهینه از آب و کاهش هدر رفت آن، امری حیاتی می باشد. سنسور باران Rain clik هانتر یک سیستم هوشمند است که به منظور جلوگیری از هدررفت آب در فعالیت های آبیاری استفاده می شود.

ادامه مطلب »
آبپاش زمین فوتبال

آبپاش زمین فوتبال I-90 هانتر

آبپاش پرقدرت 90-I برای آبیاری طبیعی چمن در فواصل طولانی پارک های بزرگ، فضاهای باز و میادین ورزشی ساخته شده است. آبپاش زمین فوتبال I 90 هانتر، یکی از بهترین گزینه های موجود برای آبیاری سطح وسیعی از چمن در مناطقی نظیر پارک ها و زمین های ورزشی است. این آبپاش با ویژگی های منحصر به فرد خود، امکان آبیاری کل سطح را با استفاده از تعداد کمی آبپاش فراهم می کند.

ادامه مطلب »